09
Oct
09

Resort Lata Ulu Lawin

Lata Ulu Lawin terletak kira-kira dua kilometer dari pekan Lawin menerusi lebuhraya Kuala Kangsar-Gerik. Terletak didalam daerah Hulu Perak, seseorang itu boleh melawat Lata Ulu Lawin dengan menggunakan kereta, malah berkumpulan dengan bas.

Peta Malaysia 1

Peta Hulu Perak 1

Peta Lata Lawin 1


8 Responses to “Resort Lata Ulu Lawin”


  1. 1 bikir perak
    Oktober 11, 2009 at 12:09 am

    Salam tahniah bro MSK dengan blog lata lawin ……jangan merata kawin dah..kahkahkah!

  2. 2 nabila
    Disember 4, 2009 at 11:33 pm

    saya dr kolej ptpl kemungkinan ingin membuat aktiviti ditempat anda..
    tetapi saya ingin maklumat yang lebih lanjut secapat yang mungkin kerana ingin menyenaraikan seramai mana pelajar yang ingin pergi..
    senaraikan harga dan perkara-perkara yang memberikan maklumat agar dapat memudahkan kami dengan lebih jelas..
    kerjasama anda amat kami hargai..

  3. 3 mohd azhar mat arsat
    Jun 24, 2010 at 9:07 pm

    Assalamualaikum..
    Saya adalah anak jati kg Lawin berbangga dengan kejayaan anda mempopularkan kg kita tetapi yang mendatangkan rasa tidak puas hati kami malah sebahagian besar penduduk kampung ialah kami merasa terpinggir,bayangkan tempat kami selalu kelah seolah olah dirampas dan kawasannya dipagar sedangkan itu hak milik awam…apa salahnya jika dibuka kepada semua kecuali ada pihak yang menyewa,kalau tak ada orang sewa,semua boleh masuk kecuali kawasan chalet..anda tidak boleh boleh macam tanah itu tanah anda.

  4. 4 nia
    Julai 16, 2010 at 3:03 pm

    stuju ngn azhar…membesar ngan air lata tu la dulu2..tp skang da rase asing ngan tmpat tu….

  5. 5 roy
    Disember 12, 2010 at 9:48 pm

    lata lawin dah tak macam dulu lagi. sungai dah tak cun, dah cetek dan air pun dah keroh. banyak tanah terdapat di dalam sungai. ini adalah kesan daripada pembangunan felda. alangkah sedihnya.

  6. 6 saedah
    Mac 17, 2011 at 3:21 pm

    setuju dengan azhar..kalau dulu nak mandi bebas je kat mana2..

  7. 7 asfarina
    April 19, 2011 at 9:33 pm

    bile nak update blog ni…

  8. 8 loi FLS
    Mei 30, 2011 at 11:01 pm

    lata lawin…terbaek.perghhhhh


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s


TENTANG RESORT

• Lokasi

• Peta Resort dan Persekitaran

• Bagaimana hendak kesana

• Penginapan dan Kemudahan

• Hubungi kami

AKTIVITI YANG DIANJURKAN

• Perkemahan

• Kem Alam Sekitar

• Jungle Trekking

• Mendaki Gunung Inas

• Jelajah Sungai Perak

• Berakit di Sungai Perak

Abseiling / Rock Climbing

Berkayak di Sungai Kenering

MAKANAN YANG DISEDIAKAN

• Menu makanan berdasarkan pakej penginapan

Pakej A (2 h / 1m)

Pakej B (3h / 2m)

Pakej C (Program Khas)

KADAR DAN BAYARAN

Jenis-Jenis Pakej dan Kadar

PROGRAM-PROGRAM YANG TELAH DIJALANKAN

Program Pembangunan Desa Eko-Lestari

Kem 1Malaysia: Pejabat Pelajaran Daerah Hulu Perak

PROGRAM-PROGRAM AKAN DATANG

30-31 Okt. SMK Gerik

6-8 Nov. Pejabat Pelajaran Daerah Kuala Kangsar.

9-12 Nov. TLDM. KD Sri Pelanduk.

13-15 Nov. SK TIWA Batu Gajah.

29 Nov- 4 Dec. International Workcamp on Peace and Environment.

4-6 Dec. Persatuan Pandu Puteri Perak.

18-20 Dec. UPSI Tanjong Malim.
Oktober 2009
M T W T F S S
« Sep    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

%d bloggers like this: